JUMPING® FITNESS

Jumping® je zábavné dynamické cvičení na speciálních trampolínkách. Za poslechu motivační hudby (která Tě rozhodně nenechá v klidu) střídáme pomalé a rychlé kroky, sprinty, silové prvky… a rozhodně se nemusíš bát žádné složité choreografie.

VYSKÁKEJ SE ZE ŠPATNÉ NÁLADY I PŘEBYTEČNÝCH KIL!

 

TROCHA HISTORIE...?

 Víš, že cvičení Jumping® pochází z České   Republiky? V roce 2001 ho vymysleli dva   sportovní nadšenci – Jana Svobodová a Tomáš   Buriánek.  Nejdříve pořádali skupinové lekce pro   rodinu a přátele, ale zájem o skákání na   trampolínkách se velice rychle rozrostl i do   zahraničí. V roce 2006 proběhlo první školení   instruktorů, no a dnes je již Jumping® rozšířen   do více než 50 zemí světa!

PROČ ZKUSIT JUMPING®?

  1. Endorfíny – při Jumpingu umí tělo vyplavit neuvěřitelné množství těchto hormonů štěstí a tak působí proti i depresím 🙂
  2. Odplavuje jedy a toxiny – což se projeví nejen lepší pokožkou, ale i rychlejším spalováním tuků.
  3. Nezatěžuje klouby – plátno trampolínky tlumí dopady, a tak je Jumping vhodný např. i po úrazech kloubů či redukci hmotnosti.
  4. Spálené kalorie – během Jumpingu spálíš až 5x více kalorií, než při hodinovém běhu!
  5. Zábava – skáčeme na motivující hudbu, která Tě rozhodně nenechá v klidu!
                                  !POZOR!
    TOTO CVIČENÍ JE VYSOCE NÁVYKOVÉ! 🙂

JAKÉ LEKCE U NÁS NAJDEŠ?

  • Jumping®standardní hodina Jumpingu, kterou si každý lektor vede “po svém” (odlišná hudba, choreografie, tempo, posilování,…). Nikdy tak neproběhne u dvou různých lektorů naprosto identická hodina. Každá však obsahuje rozehřátí, cca 40 minut skákání, posilování a závěrečné protažení.
  • Jumping® KIDS – prostor pro unavení Vašich rarášků 🙂 Během těchto lekcí budujeme u dětí zábavnou formou pozitivní vztah ke sportu, rozvíjíme koordinaci, obratnost a v neposlední řadě také schopnost práce v kolektivu.
  • Jumping® POWER50:50 skákání vs. posilování. Na této lekci nejdříve “nakopneme” tělo Jumpingem pro lepší nastartování spalování. Druhá polovina hodiny probíhá v duchu posilování, kde nezapomeneme na žádnou důležitou partii.
0E7kx64A

JE JUMPING® PRO MĚ?

  Jumping® je vhodný pro každého – ať už   začátečníka či pokročilého sportovce. Nezáleží   ani na věku – trampolínky baví jak děti, tak i   aktivní seniory. Nemusíš se bát žádných   složitých choreografií. Cvičení je vhodné také   pro zpevnění hlubokého stabilizačního systému   (včetně pánevního dna). Nezatěžuje klouby, a   proto mohou na Jumping chodit i lidé po   různých   typech úrazů (VŽDY ALE PRVNĚ   KONZULTUJTE S LÉKAŘEM!)

  Jumping není vhodný pro klienty s vážným   kardiovaskulárním onemocněním (z důvodu   vysoké tepové frekvence během cvičení) a dále   není vhodný pro těhotné ženy a ženy   BEZPROSTŘEDNĚ po porodu (naopak po určité   době je Jumping vhodným cvičením pro   zpevnění pánevního dna).